środa, 13 marca 2013

Przedwczesna wiosna.

Paski, pasy i paseczki. Przeglądając moje projekty doszłam do wniosku, że stare nie zawsze znaczy niemodne! Pozwólcie, że przedstawię tu trzy kombinacje, które może was zainspirują. Pokrótce je opiszę i wyrażę opinię co dla kogo proponuję!







Pierwszy z projektów, to styl Paryżanki, kłaniają nam się lata 80' i 90'. Bluza z lat 80-tych, kimono, podciągnięte rękawy, ale tym razem mały trick z koszulką z koronki (nałożona na bluzę, nie pod spodem)! Idealnym materiałem na ową koszulę byłby szyfon w paski, po prostu marzenie. Co do spódnicy tegoroczny hit z podkreśleniem- wyszczupleniem bioder(marszczenie według własnego gustu) Wersja również bez bocznych guzików, tylko z srebrnym zamek i OBOWIĄZKOWO naszyte kieszenie.





Sukienka klasyczna- bawełna lub dobrze noszący się dżersej. Kieszenie ozdobione zamkiem. Strój podkreśla talię. Rozmiary od 40 do 46 będą bardzo mile widziane. W szczególności polecam kobietom 30+





Sukienka na ulicę, w stylu lat 60-tych, widziana w inny sposób. Moim zdaniem odlotowe połączenie  tworzyłyby pasy namalowane na tkaninie. Nadaje to charakteru oraz szyku. Idealna na popołudniowe spacery, w szczególności dla nastolatek!



Powodzenia!
Pozdrawiam Ewa!


3 komentarze:

  1. Dosyć ciekawe są te projekty, jednak jak widzę są z 2008 roku. Pozwolę sobie wydać opinię na każdy z trzech projektów.
    Projekt pierwszy jest bardzo interesujący i chyba najbardziej przkuł moją uwagę. Jedynie co mnie tam troszkę podirytowało to ta koronka nałożona na tą bluzkę, może lepszym rozwiazaniem byłoby umieszczenie jej na górze bluzki. Jednak wszystko wydaje się być dopracowane, ale nadal "zadymione" i mdłe. Sądzę, że buty w innym kolorze znacznie ożywią całość. Czerwony, albo modny wówczas miętowy, a może oranż. I calość będzie cudowna.

    Natomiast druki projekt. Tutaj jest świetne podkreślenie talii. Te kieszenie jednak dodają takiego look'u jak dla mnie z brazylijskich slumsów. Po za tym przy każdym rozmiarze poszerzą dolną sylwetkę. Przy rozmiarze 36 da się to znieść ale rozmiary ponad 40 .. no nie jestem tego taka pewna. Moim zdaniem te kieszenie mogłyby zostać, ale wprowadziłabym tutaj aktualną modę, czyli łączymy paski idące w szerokość z tymi idącymi w długość. A mianowicie góra do pasa powinna zostać taka sama, a dół paski w szerokość a na kieszeniach paski idące w poprzek, które będą mialy na celu wyszczuplić całość. Tutaj dla ożywienia moze jakaś wyrazista torebka.

    A trzeci projekt po pierwsze nie takie rękawy. osoba ktora to założy będzie wyglądać jak w worku. Najlepiej odciąć część rękawa z paskami i pozostawić ją z bardzo krotkim rekawkiem. I tak jak Pani napisała na tkaninie powinny znaleźć się pasy, a może dla większej ekstrawagancji i oryginalności postawić na romby? Może być ciekawie. Na całość nałożyć ciemną kurtkę dżinsową, buty na wysokiej koturnie i torebka w niebieskim kolorze. I osoba, która to założy nie zniknie w tłumie.

    Oczywiście wyrazilam tylko swoją opinię tak jak i wyrażam na temat projektów różnych projektantów. Te projekty moim zdaniem mają w sobie to coś i biję brawo, ale opisałam każdy z tych projektów, dlatego by sprobować odkryć w każdym projekcie to sedno, ten punkt kulminacyjny. Wszystko pięknie, ale nie możemy zapomnieć o ożywieniu całej stylizacji. Podsumowując projekty są inspirujące, wymagające drobnych uaktualnień, bo są tworzone 5 lat temu, ale jak mawiała Coco Chanel "Moda przemija, styl pozostaje", a zauważyłam, że jest ona Pani autorytetem, a jest też i moim i w tych projektach gdzieś widzę nawiązanie właśnie do niej. Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Dziękuje za wyrażenie opinii ,w każdym z opisów jest moja jak najbardziej aprobata ,wiem że na dzien dzisiejszy wymagało by je trochę podretuszować ,w pierwszym z projektów również proponowałam koszulkę z koronki na wierzch bluzki,co do drugiego mam córkę o rozmiarze 40 uszyłam jej taką spódnicę i całkiem dobrze wyszło, ale muszę zastrzec że marszczenie musi być kontrolowane.
    W trzecim projekcie również chciałam zlikwidować rękawki i oczywiście zmienić na dzień dzisiejszy kolory! super bardzo dziękuję za wpis ,to chciałam przeczytać pozdrawiam Ewa Motulewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie urzekła właśnie ostatnia sukienka , prosto ale ładnie ; ) pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń