poniedziałek, 18 marca 2013

Pomiędzy czernią, a bielą.

Egzamin maturalny odszedł do historii, ale sukienka pozostała. Mała czarna, na zawsze w mojej szafie. Lata 20-te to przede wszystkim szyk i elegancja, a w konstrukcji ubioru obniżenie talii. Styl Coco na zawsze w moim sercu.
Sukienka własnego projektu.



Oto moja druga propozycja trendów wiosna-lato 2013

Bluzka "Motyl" - koronka-syntetyk, wykończona czarną lamówką. Uszyta własnoręcznie według własnego projektu. Bardzo prosta w wykonaniu, bo tylko na to mogę sobie pozwolić w szyciu :). Zaproponowałam ją w połączeniu z leginsami, aczkolwiek można ubrać pod spód bluzki czarną sukienkę, o dwóch długościach: mini lub maxi! :) Nie mam aż takiego wyboru w moich jeszcze skromnych ubiorach oraz dodatkach, ale mam nadzieję, że z czasem wejdę w posiadanie większej ilości asortymentu, który pomoże mi w pokazaniu prawdziwego smaku, oraz kwintesencji ubioru. Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w ubiorze odgrywa każdy, nawet najmniejszy drobiazg! Obuwie, nakrycie głowy, czy też para kolczyków i bransoletki. Bardzo proszę o wyrozumiałość, oraz cierpliwość!





Dziękuję i pozdrawiam!
Ewa.

                                                                                               Modelka: Barbara Urbanowicz
                                                                                               Zdjęcia: Adam Telisz

1 komentarz:

  1. Muszę przyznać, iż jestem pod wrażeniem ! Sukienka doskonale odzwierciedla styl, który "zarzuciła" Coco Chanel. Zachowana prostota, obniżony stan..a kołnierzyk dodaje niebanalnego efektu. Brawo ! Irytują mnie tylko białe podkolanówki, zastosowałabym raczej rajstopy lub pończochy. A co do bluzki to wzbudziła we mnie ogromne wrażenie, aż pomyślałam sobie, że właśnie ją chciałabym mieć w swojej szafie, choć na pierwszy rzut oka odrzuciła mnie ta lamówka w czarnym kolorze to w jakiś sposób zaczęlam się do niej przekonywać, może po prostu wolałabym gdyby była cięższa..a nawet gdyby była w kolorze koronki, a pod to ladna czarna bluzka i efekt byłby nieziemski. Gratuluję przekonała mnie Pani tymi projektami. Doskonałe nawiązanie do lat 20 ja tutaj widzę piękne falowane jeszcze włosy i kapelusiki oraz opaski :) Niestety osoba, która jest tutaj modelką jest śliczna, ale nie powinna być modelką, ponieważ modelka na takich zdjęciach prezentujących ubrania odgrywa ważną rolę, a tutaj długo patrzyłam na te zdjęcia i odczuwałam mieszane uczucie z powodu właśnie fotomodelki ale ostatecznie odkryłam piekno w tych ubraniach. Fotografia i zaprezentowanie odziezy przez modelkę oblane, ale za to same stroje są dobre.

    OdpowiedzUsuń