wtorek, 26 marca 2013

Jeszcze zima! Część druga.

Propozycja kurtki, trend tegorocznej zimy, czyli mundur, gdzie ważną rolę odgrywają metalowe guziki. Zimą nie możemy zapomnieć o nakryciu głowy, ja poszłam w kierunku Rosji i nadało to całości naprawdę fajny efekt, a przede wszystkim jest ciepło! Kurtka posiada dodatkową warstwę, z wszytą w podszewkę kamizelką. To wspaniałe uczucie, gdy nagle robi nam się gorąco i możemy rozpiąć kurtkę, nie ukazując w ten sposób, co mamy pod spodem. Kamizelka jest uszyta z tej samej tkaniny, co kurtka.







-Czapka: Vintage
-Kurtka: Ewa Motulewicz
-Spodnie: H&M
-Buty: Venezia
-Torebka: Venezia

PS Czapka mojej teściowej, więc i wy powinniście znaleźć taką w szafie waszych mam lub babć!


Byle do wiosny!

Zdjęcia: Adam Telisz
Modelka: Ewa Motulewicz


Dziękuję i pozdrawiam!
Ewa.

2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tej kurtki ! Krytyka tutaj chyba byłaby nie na miejscu, jest z pewnością idealna dla osób szczupłych, nie wyglada się w niej grubo. A to że po rozpięciu jest jeszcze jedna warstwa to chyba czyni ją wyjątkową. Gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa..i jeszcze spodobała mi się torebka na pierwszym zdjęciu, gdzie została zakupiona?

    OdpowiedzUsuń